Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az élet NŐI szemmel * Forró vágyak - hétköznapi kalandok

NŐ Komment

Atyaég! Egy domina lakik a testemben!

...avagy, üss nagyot és szeresd még jobban

2016. november 08. - toportunde

786d925b16c4d1270f233eb4f1371e5c.jpgHeni mesélt:

Izgatott voltam. Úgy izgultam, mint az első béna randijaim egyikén

Talán még a tenyerem is nedves volt. A múltkor valami olyan kapu nyílt ki, amiről nem is tudtam, hogy létezik. Legalábbis nálam nem. Nem vagyok álszent, játszottam én már kötözőset, nadecsak úgy a játék kedvéért. Sosem gondoltam, hogy a szex és a fájdalom bármiféle kapcsolatban lehetnének. Sőt! Taszított a gondolat. Beteg, perverz és minden normális emberi tevékenységtől távolinak tartottam. Igen. Egészen a múltkori együttlétünkig.

Már nem tudom, hogy történt, vagy ki kezdte, de a játék kissé elfajult

Annyira mélyen és annyira magasan voltunk, hogy egyszerűen fokozhatatlan volt másként. Kivettem a számból és egy kurva nagyot ütöttem a farkára. Nem vagyok benne biztos, de azt hiszem elélvezett. Legalábbis olyan hangot adott ki, amit még életemben nem hallottam tőle.

Egyszerre volt izgató és ijesztő. Mintha egy állat szabadult volna ki belőle.

domina.jpg 

És ahogy megéreztem a hatalmam, többé már én sem voltam önmagam

Azt a csattanást, ahogy a csupasz tenyerem a bőréhez ér... visszhangzott a fejemben. Megszűnt minden más zaj. Extázisba estem. Egyenesen a farkára csaptam, igen. Nem hibáztam el. Olyan precíz és kiszámított volt az ütésem, mintha gyakoroltam volna. Felüvöltött és én éreztem, ahogy az egész testem beleremeg.

 

Nem tudom mi... a szeme, a hangja, a csattanás, ahogy összerándult... nem tudom, csak azt éreztem, hogy újra meg újra kell. Olyan volt mint a drog.

Egyik ütés követte a másikat... néha simogattam közben, vagy csak néhány másodperc pihenőt adtam, de aztán újra lecsaptam rá. Feszesebbre húztam a csuklóján a kötelet és lassú mozdulatokkal megkötöztem a farkát. A tövénél kezdtem... egy-két-három hurok olyan szorosan, hogy halljam, ahogy felszisszen... majd a heréi alá szépen körbe és még egyszer, meg újra meghúzva egy szimpla csomóval és vissza fel a kőkemény, fényesre merevedett farkán. Néhány szép kereszt és a makk alatt újra körbe-körbe kínosan, feszesen és fájón szorítva. 

domina5.jpg

Nem volt többé kegyelem

Belehaltunk és újraéledtünk minden egyes ütésbe. Az egész testem egy megfeszült izgalomban volt. Minden idegszálammal őt követtem. Életemben nem éreztem még ennyire tisztán, hogy együtt vagyunk.

 

Éreztem, ahogy elengedi a félelmet, ahogy megérzi a gyönyöröm és élvezni kezd velem együtt.

Soha nem kapcsolódtunk még így egymásra. Beleborzongtam minden egyes csattanásba. Lüktetett a puncim, az egész ágyékom, de legjobban az agyam. Hajszál pontosan azt az agyelvesztős gyönyört éltem át, mint a múltkor, amikor azt hittem bele fogok halni az orgazmusomba. 


Átsétáltpar3.jpgam a fejéhez és finoman a karjaimba vettem a fejét

Elképesztően furcsa érzés volt. Kínozni és ölelni vágytam egyszerre. Betömtem a száját a pólómmal és az arcát simogatva még durvábban csaptam le szegény, elgyötört farkára. Semmi kétségem nem volt, hogy folytathatom-e? Olyan energiák és érzelmek szabadultak fel, amikre nincsenek szavak. A végső kimerülésig és az utolsó pillanatig voltunk így. Tökéletes volt. Nem várt más befejezést. Nem kellett a nagy dráma, a színpadi spricc, csak egyszerű megnyugvással élveztük a bensőséges ölelkezést a végén. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nokommentblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8211941045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2016.11.08. 11:10:55

ez gyönyörű lett, pont ilyen az mikor mindet feladva, végül mindent megkapunk.

toportunde 2016.11.08. 11:16:29

@Intimitás Gourmet: Nagyon köszönöm! Ezek szerint átélted már :)
süti beállítások módosítása