Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az élet NŐI szemmel * Forró vágyak - hétköznapi kalandok

NŐ Komment

Tombolt a vágyam...

...és annyira szenvedtem, mint egy kutya

2016. november 21. - toportunde

kez2.jpg

 

 

Ahogy a gyönyörű, hatalmas ujjaival belemarkolt a combom fehér bőrébe.... láttam, ahogy a puha húsom kibuggyan az ujjai között. Annyira szép volt... beleremegtem.

 

 

 

 

...nem tehetek róla. Zombiként léteztem már másfél hónapja

Bárhová mentem, bármit csináltam az utolsó együttlétünk képei lebegtek a szemem előtt. Naponta százszor éltem újra át. Láttam, ahogy megérint, láttam magamon a kezét, éreztem a forró leheletét a nyakamban és az ujjait, ahogy a hajamba túr... ahogy belémhatolt, azt a gyönyörű ismeretlen, mindent elsöprő vad gyönyört. Életemben nem volt még ilyen farok bennem. Soha, de soha nem élveztem még férfit így... azelőtt. És sajnos azóta sem. 

Szinte fájt a hiánya

no.jpgHat rohadt hosszú hete csak róla ábrándoztam. Pedig fogalmam sem volt róla, hogy valaha találkozunk -e még. Amikor elköszönt nem ígért semmit. Még csak annyit sem, hogy sokáig fog tartani... vagy örökké, vagy soha. Szerelmes nem voltam, de belehaltam minden napba. Hányingerem volt és beleizzadtam minden emlékképbe. 

Hallottam, ahogy pittyeg a gépem

E-mail... ki a francot érdekel?? Hajnal kettőkor... a francos hirdetések meg a statisztikai felkérők jönnek maximum. De nagyon nehezen aludtam vissza. Minden magányos pillanatban elöntötte az agyam a vágyképeim áradata. Tele volt az orrom az illatával, a szemével, a sóhajával... basszus, tagadhatatlanul és kurvára kínlódtam. Benyúltam a takaróm alá és finoman a puncimra tettem a kezem. Nedves volt és forró. Nem izgatni, sokkal inkább megnyugtatni szerettem volna magam és tudtam, hogy addig nem jön álom a szememre, amíg nem elégítem ki magam. Egyáltalán nem kellett megmozdítani a kezem. A csiklóm úgy lüktetett, mint egy mélynyomó, valami diszkóban. Csak finoman tartottam a két ujjam között és gyakorlatilag teljesen magától élveztem el. Az egész napos vágy úgy robbant szét a testemben és az elmémben, olyan valóságos volt, hogy szinte elsírtam magam. Csodálatos volt. Pillanatok alatt elaludtam végre és egészen reggelig nem is ébredtem fel. 


Reggel arra ébredtem, hogy reszketek, úgy fázoszep4.jpgm

Magamra húztam a takaróm és próbáltam még nem tudomást venni róla, hogy reggel van. De az agyam kávét, a testem a pisilést követelte, szóval kénytelen voltam kikászálódni. Szorosan magamra tekertem a paplant és azzal evickéltem a konyha felé. Feljebb nyomtam a fűtést, bekapcsoltam a kávéfőző gombját, majd elmentem a mosdóba. A reggeli rutin jólesően kebelezett be. Mire üzemkész lett a kávégép, a radiátor is felforrósodott és megmosakodtam, már egészen úgy éreztem, hogy készen állok a mai napra.

 A csaj a rádióban jó időt ígért és én hajlottam rá, hogy higgyek is neki, szóval széles mosollyal a számon léptem ki a csütörtöki napsütésbe.

Megnéztem a postaládám, köszöntem Erzsi néninek és szélesre tártam a kaput az ismeretlen babakocsis nőnek

Kiléptem az utcára és földbe gyökerezett a lábam. Ott állt a kapuban... ott állt a rohadt szexi, makulátlan fehér ingében, a nagyon piros nadrágjában és a kurva menő napszemüvegében és mosolygott. Úgy, mintha mi sem történt volna. Mintha nem telt volna el hat hét... mintha semmi nem történt volna, csak épp úgy döntött volna, hogy jótéteményesi szolgálatból feldobja a reggelemet a millió dolláros mosolyával... és a én arcom felragyogott... pont úgy mintha mi sem történt volna, mintha nem telt volna el hat hét.... blablablabla... álltam és bárgyún mosolyogtam, bár szerettem volna azt képzelni, hogy elképesztő szexisen és közelebb léptem, és még közelebb és egyenesen a karjai közé sétáltam. Csókolóztunk. Hosszan, szenvedélyesen és még tovább. Sokkal jobb és érzékibb volt, mint amilyenre emlékeztem. 

- Kérsz egy kávét? - kérdeztem, amikor végre szóhoz jutottam

- Perszehogy kérek! Azért jöttem! Azt rebesgetik itt lehet a a város legjobb kávéjához jutni - válaszolt és megint úgy mosolygott, hogy kézen ragadtam és már fordultam is be vele a kapualjba.

Bénázva kerestem a kulcsom és igyekeztem valamit mondani, de egyszerűen semmi nem jutott az eszembe, csak fel- , felnéztem és vigyorogtam, mint a vadalma

csok5.jpgAhogy becsuktam magunk mögött az ajtót megragadott és olyan szorosan húzott
 magához, hogy csak felváltva tudtunk levegőt venni. Megsimogatta az arcom, a szemembe nézett és újra csókolni kezdett. Izgató, forró és vággyal teli csók volt ez. Hol szorosan rátapadt a számra, hol kicsit távolabb húzódott és épp csak a nyelvével érintette az ajkaimat. Felnézett és elmerült a szememben, majd újra teljesen belemélyedt a számba. A nyelve mohó volt de olyan finom, olyan sokat ígérő, annyira bátor de csöppet sem tolakodó, egyszerűen tökéletes. Éreztem ahogy kezd ő is elveszni ebben a csókban. Egyre össze-visszább volt a lélegzetünk és a térdem is megremegett olykor. Még mindig szorosan tartott, majd mintha táncolni akarna lassan kimozdított a helyzetemből. Lépkedni kezdtünk a csókunk ütemére, egészen a kanapéig. 

- Várj! Be kell telefonálnom! Muszáj! - a hangom fátyolos volt

- Persze, bocsánat. - mondta és elengedett

Kibontakoztam az ölelésből és ledobtam a kardigánom a fotelbe

Előkotortam a telefonom, egy pillanat alatt beteget jelentettem és hoztam egy üveg vizet a konyhából. Mellé telepedtem a kanapéra és visszatértem a szájához. Megsimítottam az arcát, az ujjaimat végighúztam az ajkán, majd durván, az elmúlt hat hét összes vágyával rátapadtam a számmal. Két kézzel téptem az ingét, nem kímélve a gombokat és hangosan felnyögtem, ahogy a tenyerem a meztelen mellkasára tapasztottam. Végigvezettem az ujjaim egyenesen a nadrág övéig. Egy pillanatig sem haboztam, a másodperc törtrésze alatt csatoltam és gomboltam ki és a kezem már benn is volt az alsógatyájában. Olyan kemény volt, hogy elaléltam tőle. Letérdeltem a földre, lehúztam róla a nadrágot és élveztem a látványt, ahogy a kőkemény, hatalmas farka előbukkan a gatyájából. Fantasztikus volt. Mélyet lélegeztem..., mint egy sötét kamrába zárt rab, aki végre kilépett a friss mezőre és igyekszik megtölteni a tüdejét az éltető levegővel. Alig mertem hozzáérni. Csak a nyelvemmel érintettem és közben néztem rá.

Nem csukta be a szemét. Egyenesen belemélyedt a tekintetembe

szopas3.jpgÉreztem, ahogy megremeg, minden egyes nyelvmozdulatomra..., ahogy várja és ahogy élvezi az érintésem. Végignyaltam a tövétől egyenesen a hegyéig. A végén épp csak, hogy ráleheltem. Az egyik kezemmel megfogtam a tövénél, hogy egyenesen tudjam tartani, míg a másikkal óvatosan elkezdtem simogatni. Nem értem hozzá..., inkább csak az ujjaimat sétáltattam rajta. Majd visszahajoltam rá és megnyálaztam alaposan. Ahogy visszahúztam a fejem, hosszú nyálcsík húzódott a farka és szám között. Láttam, ahogy néz, éreztem ahogy felizgul a látványtól. Soha ilyen felszabadultnak nem éreztem még magam. Szemérmetlenül és fesztelenül játszottam vele. Tudtam, éreztem minden rezdülését. Élveztem, ahogy ő is megőrül ebben az egészben.

Amikor végül újra megcsókoltam és mélyen a számba mélyesztettem a farkát, felhördült és szorosan a hajamba markolt

Szinte húzta a hajam és majd összeroppantotta a fejem. Megálltam és igyekeztem mozdulatlan maradni. Éreztem, ahogy pulzál. Csodálatos volt, ahogy kitöltötte a szám minden zugát. Szorosan a szájpadlásomhoz préseltem és elkezdtem lassan, finoman szopni. Nem mozdítottam a nyelvem, vagy a szám, csak szívtam ütemesen, amíg újra egyre jobban szorította a fejem. Akkor engedtem a vákuum szorításán és elkezdtem a nyelvemmel fel-le mozogni óvatosan. Majd egyre hosszabban és erősebben, majd körbe és egyre határozottabban. Megmarkolt újra és lehúzta a fejem magáról. 

Felállított és lehúzta rólam a ruháimat

szexy5.jpgNem kapkodott. Minden pillanatot kiélvezett. Láttam a csodálatot a szemén. 
Élveztem és elvesztem minden mozdulatában. Egy szál bugyiban álltam előtte..., belefúrta a fejét az ölembe. Leültetett maga mellé, majd elém térdelt. Újra a bugyimra hajolt és hosszan lélegzett így. Egészen forró volt a lélegzete. Szinte égetett és egyre nedvesebb lett körülötte a bőröm. Éreztem, ahogy megnyal. Éreztem a nyelvét a bugyimon, majd hirtelen félrehúzta és egy hosszú, lassú mozdulattal végignyalta az egész puncimat. Zárva voltak a lábaim, mégis egészen mélyen éreztem a nyelvét. Felnyögött és rámnézett.

- Atyaég! Hogy tudsz ennyire nedves lenni? - őszinte elragadtatás volt a hangjában és őrült vágy. Lehúzta a bugyim és úgy habzsolt, mint egy a szomjas sivatagi vándor. Olyan odaadással, olyan vággyal ért hozzám, a csókjai, a nyelve..., és amikor lenéztem és megpillantottam a kezét - ahogy a combom markolja - éreztem, hogy elvesztem. Úgy élveztem el, hogy egy hang nem jött ki a számon. Az életemért küzdöttem, úgy kapkodtam a levegő után. Szerintem a szívem is megállt egy pillanatra. Tuti, hogy ezt hívják ezek a keletiek, annak a bizonyos "kishalál"-nak.

Magam mellé húztam a kanapéra és néhány másodpercig így élveztem az édes együttlétet

A farka még mindig harcrakész állapotban állt..., fölékerekedtem és lassan, nagyon-nagyon lassan magamba csúsztattam mélyen. Pont olyan tökéletes volt, mint amilyenre emlékeztem. Néztem az arcát, éreztem az ujjait belemélyedni a derekamba és megadtam magam a teljes gyönyörnek. Lenyűgözött, felkavart és magába olvasztott az érzés. Túl voltam minden földi érzeten..., abszolút mennyország volt. Ahogy elélveztem szorosan megmarkolt és mozdulatlanságra kényszerített. Annyira szorított, hogy már-már fájt. Néztünk egymás szemébe és éreztem, ahogy pulzál a farka. Ahogy egy icipicit megmozdult, újra éreztem, ahogy elönt a forróság. Az orgazmust kívántam. Megállíthatatlanul és vadul követelte a puncim, hogy még-még-mééééég, de Ő nem mozdult.

Szorított, nézett és valami totális mozdulatlan gyönyörbe taszítottc1efd362b651c69ea1d75b44dbd9dd8a.jpg

Éreztem ahogy kitölt, éreztem, ahogy élvez és totálisan beleőrültem. Néha nem bírtam magammal és kihasználtam, ahogy enged a szorításból, próbáltam vonaglani, vagy ilyesmi, de azonnal rendre intett. Tudtam, hogy ő is pont ott van, ahol én és élveztem, ahogy szétfeszül a gyönyörtől. Ördögi eksztázis volt. A puncim egyre vadabbul reagált az orgazmusaimra. Úgy húzódott össze, mint egy satu. Minden egyes lüktetése az egész testemben áradt szét. Ő sem bírta már tovább, az utolsó orgazmusom végül magával ragadta. Beleremegett, majd megfeszült a teste..., ujjai bilincsként szorítottak és éreztem ahogy forrón és lüktetve árasztja el a puncim. 

Aléltan feküdtünk egymás mellett..., szótlanul..., még jó sokáig. Plusz még pont négy évig, minden áldott nap. 

A bejegyzés trackback címe:

https://nokommentblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3111964205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása